Everything and Nothing Episode 1-4 END Subtitle Indonesia

Everything and Nothing Subtitle Indonesia


Cerita mengikuti rasa sakit dan pertumbuhan Min-Jae yang berusia 17 tahun (Yoon Chan-Young) dan Seo-Yeon (Park Si-Eun).


Min-Jae adalah siswa sekolah menengah khusus pria. Dia tidak banyak bicara dan dia memiliki kepribadian yang sensitif. Min-Jae mendapat nilai bagus dan tidak menyebabkan masalah.


Seo-Yeon menghadiri sekolah menengah yang sama dengan Min-Jae. Mereka juga lulus dari sekolah menengah yang sama. Dia adalah siswa sekolah menengah khusus wanita. Dua tahun lalu, orang tuanya bercerai. Sejak itu, dia tinggal bersama ibunya.


Details


TV Movie: 17 Years Old Condition (literal title)

Also known as: Everything and Nothing

Revised romanization: 17 Seui Jogeon

Hangul: 17세의 조건

Director: Jo Young-Min

Writer: Ryu Bo-Ri

Network: SBS

Episodes: 4

Release Date: August 5 – 6, 2019


Daftar Pemain


Main Cast

Yoon Chan Young as Go Min Jae

Park Shi Eun as Ahn Seo Yun


People around Go Min Jae

Seo Jung Yeon as Jung Kyung (Min Jae’s mother)

Baek Seung Hwan as Kang Ki Hyun (Min Jae’s classmate)

Kim Jong Tae (김종태) as Min Jae’s father


People around Ahn Seo Yun

Lee Hang Na as Lee Hae Young (Seo Yun’s mother)

Park Se Hyun (박세현) as Jun Yoo Ri (Seo Yun’s classmate)

Jung Hee Tae as Seo Yun’s father


Teachers

Choi Dae Hoon as Choi Soo Wan (math teacher)

Seo Ha (서하) as chemistry teacher

Oh Dong Min as Min Jae’s homeroom teacher


Download Everything and Nothing


Info Video:

360p : Format .mp4 (HARDSUB INDO)

540p : Format .mkv (RAW/TANPA SUB)

Encoder : DRAMAENCODE


Episode 1-2

360p (HARDSUB INDO) : Uptobox | GDrive | Mp4upload | Openload | Solidfiles | Racaty | Zippyshare | Mirror

540p (RAW/TANPA SUB) : Uptobox | Solidfiles | GDrive | Openload | Racaty | Zippyshare | Mirror

Subtitle Indonesia | English Subtitle


Episode 3-4 END

360p (HARDSUB INDO) : Uptobox | GDrive | Mp4upload | Openload | Solidfiles | Racaty | Zippyshare | Mirror

540p (RAW/TANPA SUB) : Uptobox | Solidfiles | GDrive | Openload | Racaty | Zippyshare | Mirror

Subtitle Indonesia | English Subtitle


Incoming search terms:

  • deama korea everthing and nothing sub indo
  • download Drakor everything and nothing sub indo
  • download drama korea everything and nothing sub indo
  • download everything or nothing sub indo
  • drakor everything is nothing sub indo

Related Posts

Load comments

Comments